fredag, november 06, 2009

Seminarium om Visual Studio 2010

Idag körde Connecta och Addskills ett seminarium tillsammans om nyheterna i Visual Studio 2010. Jag höll en övergripande presentation om nyheterna i verktyget, ramverket och språken. Salong 1 på Sergel var platsen för dagen och de 512 platserna var fyllda till bredden. Fantastiskt kul att det var så många som kom!

Med mig från Connecta var också Hans Sterby och Daniel Karlsson som pratade om F# och Workflow Foundation.

Allt gick helt enligt planerna, inga demo som kraschade eller någon som tappade tråden.

Fick många frågor av vad den application launcher jag använde under presentationen heter. Det är RocketDock och finns att ladda ner på: http://rocketdock.com/

Om det är någon av er som läser det här så tar jag gärna feedback på min presentation. Något man hade velat se mer eller mindre av? Ris eller ros?

Vi kommer även att köra en repris den 22 januari och till den finns det fortfarande platser kvar. Anmäl dig här nu!

Mvh Björn

panorama

3 kommentarer:

Uffe sa...

Tjenare!

Vi som inte hade nöjet att vara på plats, kommer det att finnas nån video att kika på i efterhand?

Björn Eriksen sa...

Hejsan Uffe!

Tyvärr så filmades inte seminariet men det finns en möjlighet att komma på reprisen och se den live istället. Det är den 22 januari. Mer info och anmälan på: http://www.addskills.se/Utbildning/Seminarier/Visual-Studio-2010/

Anonym sa...

hvorfor ikke:)